![]() |
Aktif Konular Üye Listesi Takvim Arama |
| |
| Tayyareler | |
| |
|
| Yazar | Mesaj |
|
halix
Yeni Üye
Kayıt Tarihi: 15/10/2006 Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 7 |
![]() Konu: modelci alet çantasıGönderim Zamanı: 16/10/2006 Saat 04:16 |
|
güzel çalışmalar yapmak için hangi alet ve edavatlara sahip olmam gerekli. önerileriniz varmıdır. örneğin kesinlikle bir airbrush almam gerekmekte. fakat hangisi alacağıma karar veremedim. çok çeşitli fiyatlar marka ve modeller var. kısaca bana bir alışveriş listesi hazırlarmısınız. bir modelcinin alet çantasında neler olması gerekir. özellikle marka ve model belirtmenizi rica ediyorum. zira seçmesi çok zor oluyor. bu konudada herhangi bir tecrübeye sahip değilim benim yerime siz karar verin. neler almalıyım?
|
|
|
|
|
Blackbird
Üye
Kayıt Tarihi: 17/09/2006 Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 660 |
![]() Gönderim Zamanı: 16/10/2006 Saat 04:29 |
|
valla yapıştırıcı olarak tamiya extra thin cement bence en iyisidir.Airbrush için de en kıral marka Badger sanırım.Onun dışında kesme yarma vs gibi işler için de tamiya nın setleri var onları edinebilirsiniz ya da kendiniz alabilirsiniz şahsen maket bıçağı ve keskinin markası farketmez bence:D Macununuz olsun macunsuzluktan çok çekmiş 15 yaşında bir genç olarak söylüyorum bunu:D Tamiya putty en iyisidir! Onun dışında 2000 1200 800 600 numara zımparalarınız bulunsun.Bir de kaliteli bir maskeleme bandınız olsun Tamiya veya filli boya markası olabilir.
Tüm bunların dışında maketi en iyi şekilde yapmanız için azminiz ve sabrınız olsun.Alet kutunuzda bunları taşımayı da unutmayın sakın ;) Sevgi ve saygılarımı sunarım :) |
|
|
|
|
oy61
Üye
Kayıt Tarihi: 19/08/2005 Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 1471 |
![]() Gönderim Zamanı: 16/10/2006 Saat 08:02 |
|
Hayat bos!!!
Öyleyse epoxi ile dolduralim |
|
|
|
|
idris
Üye
Kayıt Tarihi: 17/08/2005 Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 3861 |
![]() Gönderim Zamanı: 16/10/2006 Saat 10:07 |
|
Bütün yapıştırıcılar aynıdır.Hiçbiri diğerinden farklı değildir.Sakın falan marka filan markadan iyidir diye düşünmeyin.
Boya tabancası için en iyi markayı değil Türkiye de bulabilecekleriniz konusunda yardımcı olunabilir ancak.Yok ben yurtdışından en iyisini getirmek istiyorum derseniz İwatadan şaşmayın derim. Güzel bir yankeskiyi herhangi biryerden alabilirsiniz.Sonuçta plastiği keseceksiniz. Macun konusuna gelirsek son yıllarda Tamiya macunlar hiçde iyi değil.Tavsiye etmem. 2000 ve 1200 çok kullanılan zımparalar değildir.En çok 400-600 ve 800 ile işiniz olur. Ancak otomobil maketi yapacaksanız ince zımpara epey işe yarar o başka. |
|
|
|
|
Burak Öztan
Üye
Kayıt Tarihi: 18/08/2005 Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 682 |
![]() Gönderim Zamanı: 16/10/2006 Saat 12:37 |
|
Orjinalini yazan: İdris
..2000 ve 1200 çok kullanılan zımparalar değildir.... Sıfırlar da eksiklik yok değil mi ? :) |
|
|
|
|
Muratti
Üye
Kayıt Tarihi: 20/08/2006 Konum: İstanbul Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 623 |
![]() Gönderim Zamanı: 16/10/2006 Saat 18:23 |
|
İdris Abi yapıştırıcıda alternatif bir kaç tavsiyen olur mu ? Ben de markaya takılıp kalmaya eğilimliyim.
Mesela Bauhaus' a gitsek hangi markanın hangi ürününü gönül rahatlığıyla alıp kullanabiliriz ? (Örnek Bison filanca, Pattex falanca gibi.) |
|
|
|
|
idris
Üye
Kayıt Tarihi: 17/08/2005 Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 3861 |
![]() Gönderim Zamanı: 17/10/2006 Saat 02:16 |
|
Maket yapıştırıcısının en iyisini maket firmaları çıkarır.
Alternatif bulacam diye maceraya atılmanın gereği yok. |
|
|
|
|
halix
Yeni Üye
Kayıt Tarihi: 15/10/2006 Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 7 |
![]() Gönderim Zamanı: 17/10/2006 Saat 05:39 |
|
ankara bildiğim kadarıyla hobbytime mağazası var başkada bu malzemeleri bulabileceğim bir yer bilmiyorum. airbrush olarak badger ın markaları var. http://www.hobbytime.com.tr/web/index.asp?ID=18&TID=130&MARK A=BADGER
100 ve 200 miyonluk modeller var. alttan besmeli üstten beslemeli single action bunlar nedir hiçbir fikrim yok. daha önce hiç airbrush kullanmadım. benim gözüme şu hoş geldi http://www.hobbytime.com.tr/web/index.asp?ID=18&TID=130&MARK A=BADGER .bilmiyorum nasil birşeydir. tavsiyeniz nedir? Düzenleyen halix |
|
|
|
|
Burak Öztan
Üye
Kayıt Tarihi: 18/08/2005 Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 682 |
![]() Gönderim Zamanı: 17/10/2006 Saat 05:41 |
|
|
|
Kesifci
Üye
Kayıt Tarihi: 07/12/2005 Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 591 |
![]() Gönderim Zamanı: 17/10/2006 Saat 05:43 |
|
Badger 100g modeli üstten besleme (kamuflaj gibi ince işler için daha ideal) ve ince uçlu olarak satılıyor.Fiyatıda uygun.Kompresörünüz var mı?
|
|
|
-Ispanaktan agaç olur mu?
-Olmaz mi? |
|
|
|
|
halix
Yeni Üye
Kayıt Tarihi: 15/10/2006 Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 7 |
![]() Gönderim Zamanı: 17/10/2006 Saat 05:49 |
|
Kompresörünüm yok. biraz pahalıya gelecek bu liste sanırım. :) hava tüpleri çok çabuk mu bitiyor. yani kompresör şartmıdır yoksa hava tüpleriyle idare edebilirmiyim.
|
|
|
|
|
Kesifci
Üye
Kayıt Tarihi: 07/12/2005 Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 591 |
![]() Gönderim Zamanı: 17/10/2006 Saat 06:11 |
|
Hava tüpleri,barındırdıkları basınçlı gazı dışarıya verdikçe soğurlar.Soğuk hava tabancanızın önce tükürmesine,sonra da boya atmamasına sebep olur.Kompresörü gözünüzde büyütmeyin.Bende Ankara'da ikamet ediyorum.Elimi hiçbirşeye bulaştırmadan az sayılabilecek bir meblağa kendi kompresörümü yaptırdım.Bu iş için çoğunluk ekovatlı (buzdolabı motoru) makineler yaptırıyor.
Herhalde kendi halinde bir tamircinin adresini yazmam reklama girmez :) Arif Teknik Hürriyet Caddesi 109/b Dikmen 0312 4804863 0542 7179337 not:Kemal Bey pazar günleride dükkanını ,öğleden sonra birkaç saatliğine açıyormuş.Arayıp bilgi alabilirsiniz. |
|
|
-Ispanaktan agaç olur mu?
-Olmaz mi? |
|
|
|
|
onge
Üye
Kayıt Tarihi: 14/03/2006 Konum: Ankara Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 336 |
![]() Gönderim Zamanı: 18/10/2006 Saat 08:01 |
|
Öncelikle fırçayla çalışıp birkaç model bitirip, buradaki tecrübeli dostlara resimlerini gösterip fikirlerini alırsanız kanımca daha iyi olur. Bu arada iyice düşünüp taşınır, hangi airbrush'ı alacağınıza karar verir ve hatta belki başka alet ve edevata öncelik verirsiniz.
|
|
|
"cure" le yeah tank cho she calcar
|
|
|
|
|
idris
Üye
Kayıt Tarihi: 17/08/2005 Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 3861 |
![]() Gönderim Zamanı: 18/10/2006 Saat 08:30 |
|
Türkiyeden alacaksanız Paasche alın.
|
|
|
|
|
||
Forum Atla |
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|