Aktif KonularAktif Konular  Forum Üyelerini GösterÜye Listesi  TakvimTakvim  Forumu AraArama  YardımYardım
  Kayıt OlKayıt Ol  GirişGiriş
Tayyareler
 Modelsitesi Forumu : Plastik Modeller : Tayyareler
Mesaj icon Konu: f-104 ortak projesi Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
<< Önceki Sayfa   23 Sonraki >>
Yazar Mesaj
Clumsy
Üye
Üye
Simge
Pervane Sever

Kayıt Tarihi: 23/08/2005
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1408
Alıntı Clumsy Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 30/11/2005 Saat 19:33
Kutusu var, makedi var, bir tek kokpite gri attım, boyamaya devam ederken fotoğraf çekip basıcam.
6 ay iyi bir süre
Saygılarımla,
-Sorumluuu...
-Yok, yoook kesinlikle sorumlu de?il canym. Olsa olsa ancak sorunlu olur!
-Peki o zaman. Sorunluuu...
IP
realpainter
Üye
Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 19/08/2005
Konum: Kirklareli
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 148
Alıntı realpainter Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 30/11/2005 Saat 20:20
Makina tedarik etmeye çalışıyorum.O nedenle fotoğraf yayınlayamıyorum. Ama kokpit boyandı kuruyor. Bu arada iniş takımlarının parçaları kesilip uçlarına zımpara ile düzeltme yapılıyor.
IP
tozbek
Üye
Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 23/08/2005
Konum: Istanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1151
Alıntı tozbek Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 30/11/2005 Saat 20:33
Yoklamaya cevap veriyorum:
Levent'in ispilediği gibi ben kokpit ve gövdeyi toparladım. Arkadaşları bekliyorum... Sanıyorum daha 2-3 hafta daha aletlere dokunamayacağım...
IP
HYAMAN
Üye
Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 20/08/2005
Konum: Turkey
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 470
Alıntı HYAMAN Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 30/11/2005 Saat 21:00
Kokpiti ve her ihtimale karşı her iki koltuğuda yapıp boyadım.Gövde içine gelecek parçaları yavaş yavaş yerlerinden ayırıp temizleme yapıyorum.Son durum budur.Bilgilerinize.
IP
judas
Üye
Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 19/08/2005
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 772
Alıntı judas Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 30/11/2005 Saat 21:38
Ben hala kokpit toplama aşamasındayım. Tiger bitsin direk buna girişeceğim...
feed the troll
IP
harslan
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 23/08/2005
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 32
Alıntı harslan Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 30/11/2005 Saat 22:05
Evde 2 haftalık yokluğumu fırsat bilerek hatun darbe yaparak odayı ele geçirmedi ise , bende 10 Aralık itibarı ile başlarım. Yetişirim herhalde...

Hakan
IP
oy61
Üye
Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 19/08/2005
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1471
Alıntı oy61 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 01/12/2005 Saat 07:07
Ben henüz başlamadım. Model olayından iki aydır uzak kaldığım için üretim hattını harekete geçirmek biraz zaman aldı. Bu hafta sonu işten digital fotograf makinesini alıp foto basmaya çalışacam.
Hayat bos!!!
Öyleyse epoxi ile dolduralim       
IP
Batur
Üye
Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 10/09/2005
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 759
Alıntı Batur Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 01/12/2005 Saat 07:15
kokpiti topladım,gövdeyi kapamadan ışıkların olduğu yerleri matkapla delsemmi delmesemmi diye 2 gündür kite bakıyorum...
IP
oy61
Üye
Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 19/08/2005
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1471
Alıntı oy61 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 01/12/2005 Saat 07:24
Orjinalini yazan: HYAMAN

İki tane nozzle çıkıyor ya kitten nedir bunların farkı?Biri "S" için diğeri "G" için olmasın sakın.Hase'nin 1/72 kitini yapmıştım da ordan her iki model için ayrı ayrı nozzle çıkıyor diye hatırlıyorum sanki.Bu da öyle olmasın?Nedir bu işin aslı??


Soruya cevap gelmedi? Arada kaynadı galiba.
Hayat bos!!!
Öyleyse epoxi ile dolduralim       
IP
Batur
Üye
Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 10/09/2005
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 759
Alıntı Batur Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 01/12/2005 Saat 07:35
tırtıklı olan italyan ve hollanda için,diğeri alman için...tırtıklı derken içi daha detaylı,ucu tırnaklı olan...bi ismi vardır ama ben bilmiyorum

Düzenleyen Batur
IP
KucukEniste
Üye
Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 31/08/2005
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 2741
Alıntı KucukEniste Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 01/12/2005 Saat 07:41
Kutuyu açtım baktım, koltukları söküp tesviyeledim, sonra Isparta'ya gittim, döndüm. Haftasonuna kadar "MESAAAİİİİİ" diye beni öldürmezlerse haftasonu devam ediyorum.
"Ye?il Vadi bizim."
"Hayyr bizim".
"Öaaaaööa"
"Tutmayyn küçük eni?teyi!"
IP
CErginbas
Üye
Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 18/08/2005
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1160
Alıntı CErginbas Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 01/12/2005 Saat 08:38
Orjinalini yazan: Batur

tırtıklı olan italyan ve hollanda için,diğeri alman için...tırtıklı derken içi daha detaylı,ucu tırnaklı olan...bi ismi vardır ama ben bilmiyorum

Ya Kaan abi Alman yapmıyor Muydu? o tırtıklı yapmış bende onunkini takip ediyorum. Kaan abi Hollanda'ya mı geçtin?
Üretime evet, polemiğe hayır!!!
IP
Levent Basara
Üye
Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 22/08/2005
Konum: Ankara
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 293
Alıntı Levent Basara Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 01/12/2005 Saat 18:23
Pardon arkadaşlar nozzle konusunda biraz geç kaldım. Bildiğiniz gibi kitten iki tip nozzle çıkıyor. Ben elimdeki F-104 kitaplarını ve fotoğrafları inceledim. Sanırım kitten çıkan tırtıklı nozzle, "Guided Expansion Exhaust Nozzle" tabir edilen türde ve o kadar yaygın değil. Sadece Verlinden'in Lock On kitabında walkaround yapılmış Belçika 104'ünde gördüm bunu. Bizim Türk uçaklarında sadece Kanada'dan gelen bir CF-104'te rastladım. Diğer tüm fotoğraflarda hep kitten çıkan standart düz nozzle'lar var( L8 numaralı parça). Alman,Hollanda G'lerine ve İtalyan F-104S'lerine de baktım. Hepsinde düz nozzle var. Revell adam gibi bir açıklama yapmadığı için bu nozzle seçeneği neden verilmiş anlayamadım. Hasegawa bu konuda ne demiş acaba? Elinde Hasegawa kiti olanlar varsa bir zahmet bakıp söylesinler bize. Belki de F-104J'lerde (Japonların modeli) bu nozzle vardır ve bu yüzden iki tip verilmiştir Japon yapmak için.
Şimdi internette sürüyle detay vardır sadece bu konuda ama ben ilk etapta elimdeki kaynaklardan L8 numaralı parçayla yola devam etmemizin doğru olacağını düşünüyorum (Tük olsun ya da olmasın).
I'd Rather Be Flying...
IP
Clumsy
Üye
Üye
Simge
Pervane Sever

Kayıt Tarihi: 23/08/2005
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1408
Alıntı Clumsy Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 01/12/2005 Saat 18:30
Hasegawa' nın PT20 numaralı makedine göre L8 numaralı parça Alman diğeri ise Hollanda ve İtalyan F-104G'si için kullanılmış.
Saygılarımla,
-Sorumluuu...
-Yok, yoook kesinlikle sorumlu de?il canym. Olsa olsa ancak sorunlu olur!
-Peki o zaman. Sorunluuu...
IP
Clumsy
Üye
Üye
Simge
Pervane Sever

Kayıt Tarihi: 23/08/2005
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1408
Alıntı Clumsy Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 01/12/2005 Saat 18:50
Eldeki bilimum kitaplar incelenip görüldü ki iş karışık, galiba Levent abinin dediği şu bilmem ne motor zımbırtısı olayı var yoksa çoğu hava kuvvetlerinde her iki türlü çıkış var.
Galiba yapılan uçağın fotoğrafını arayıp ona bakmakta yarar olur.
Saygılarımla,
-Sorumluuu...
-Yok, yoook kesinlikle sorumlu de?il canym. Olsa olsa ancak sorunlu olur!
-Peki o zaman. Sorunluuu...
IP
KaanX
Admin Group
Admin Group
Simge

Kayıt Tarihi: 17/08/2005
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 883
Alıntı KaanX Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 01/12/2005 Saat 18:57
Ben daha önce Belçika yaparken o nozzle'u kullanmıştım, o yüzden direk onu boyadım. Yani özel bir sebebi yok, hatalı olabilir. En doğrusu yapılacak uçağa karar verip ona göre nozzle'u araştırmak. F-104 cahiliyim demiştim ama ne yapalım, halk bunu seçti
Bir dahakine öbür nozzle'u da boyayacağım, zaten 30 saniye boyama 30 saniye drybrush sürüyor. Nozzle'lar yanlış hatırlamıyorsam kitte snap fit (yapıştırmadan oturuyor) yani hatalı olursa sonra onu çıkarıp bunu takma şansı var
Yeminli modelci
IP
Levent Basara
Üye
Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 22/08/2005
Konum: Ankara
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 293
Alıntı Levent Basara Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 02/12/2005 Saat 00:02
Millet koltuk seçeneğinde bile telef olmuşken bir de nozzle ile bence kafaları karıştırmayalım. Fotoğrafların %90'ında nozzle detayı görünmüyor. Yapılacak uçağa göre nozzle araştırması beyhude sonuçlar verecektir. Dolayısıyla kitten çıkan L8 numaralı nozzle en garantilisi. Haaa, elinizde tırtıklı nozzle'a sahip F-104 fotoğrafı geçti ve sizde o uçağı yapacaksınız, o zaman sorun yok. Daha önce de belirttiğim gibi F-104G'lerde genel olarak tırtıklı nozzle kullanımı yaygın değil. Yine de siz bilirsiniz arkadaşlar.
I'd Rather Be Flying...
IP
HYAMAN
Üye
Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 20/08/2005
Konum: Turkey
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 470
Alıntı HYAMAN Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 08/12/2005 Saat 02:00

İki koltuğun ve kokpitin resimleri.Resim olayında acemilik var gördüğünüz gibi idare edin artık
There is a very fine line between "hobby" and "mental illness."
IP
<< Önceki Sayfa   23 Sonraki >>
Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Konuyu Yazdır Konuyu Yazdır

Forum Atla
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme
Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma
Kapalı Forumda Cevapları Silme
Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme
Kapalı Forumda Anket Açma
Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums version 8.04
Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide